Vreemde dagen …

De laatste dagen is het hier redelijk druk, en in drukke dingen ben ik helemaal niet goed.

Morgen doet Amber haar Plechtige Geloofsbelijdenis. Geen Vormsel, want dat moet tegenwoordig in twee delen gebeuren. De reden daarvoor ontgaat me compleet.
Voor ons is het een soort traditie en heeft het nog weinig met ‘geloof’ te maken.
Morgennamiddag is er een klein feestje voor oma, kéké en opa. Maar ook kleine feestjes vragen een voorbereiding.
De foto’s van Amber moeten ook nog genomen worden, ik wacht ermee tot alles achter de rug is. Als we dan de kleren vuil maken wanneer we door een veld ploeteren voor een foto, kan het geen kwaad meer.

De zoektocht naar een rosse kitten kater draait compleet vierkant, overal nestjes, maar geen rosse. Ik zoek bijna elke dag het hele internet af, maar zonder resultaat. Alle rosse kittens spelen het onzichtbaarspelletje voor ons, ofwel zijn ze al direct besproken. Ik word er een beetje moedeloos van.

Samen met alle andere, al dan niet kleine of grote beslommeringen en verdrietjes, maakt dit alles, dat ik me de laatste tijd niet echt voel zoals ik me zou moeten voelen. Ik hunker naar beterschap in mijn hoofd en hart …

13 gedachten over “Vreemde dagen …

  1. hallo Anja,

    het belooft een stralende dag te worden morgen, zoveel te beter hé
    is toch leuker als er iets te doen is dat het mooi weer is
    proficiat aan Amber !

    succes nog met je zoektocht naar een roske 🙂
    fijn weekend
    groetjes

  2. Na de drukte komt de ontspanning Anja. Een diepe zucht dat het voorbij is, maar ook dankbaar omdat het voor Amber een fijne dag is geweest. Hopelijk wordt het vele werk en de beslommeringen ook door iedereen geapprecieerd .

  3. een dikke proficiat aan jullie allemaal,maar vooral voor Amber.het is mooi weer en dan kan ze gewoon genieten van haar mooiste dag.een fijne zonnige zondag wens ik jullie
    dikke knuffel xxxxx

  4. Hoi Anja,
    Ik las op FB dat t feestje van Amber goed is geweest! Tof, hé!
    Nog een dikke Proficiat voor Amber en ook voor de fiere ouders natuurlijk!
    Je zoektocht naar een ros katertje zal je op een keer wel de goeie weg wijzen 😉
    Positief blijven, hé meid!

  5. Amai zeg, en het was zo’n mooie dag.
    Je dochter heeft vast geschitterd die dag :-)?

    Ik hoop dat jullie snel jullie nieuwe katertje in jullie armen mogen sluiten!

    Fijne dag xxx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

