Overvloed aan bloemen …

En je vindt ze natuurlijk overal terug, zowel in de mensenwereld als in de bloemenwereld, en dan heb ik het over diegenen die steeds willen opvallen. Zo ook deze tulp, al stoort het me niet als het over de natuur gaat. Bij mensen daarentegen heb ik er een zeer grondige hekel aan …

18 gedachten over “Overvloed aan bloemen …

  1. Dit is één van vrouwtjes lievelingsbomen ze vind ze elke keer weer prachtig maar baasje vind het rommel als ze hun bloemetjes los laten. Wedden dat vrouwtje nu weer heel hard begint te zagen na ’t zien van jou mooie foto’s ?

  2. moederke natuur is zich zelf,
    en niet schijnheilig, mama, dat is wat het doet,

    moederke natuur vloekt ook niet….

    moederke natuur is gewoon zuiver en echt.

    “een poster van laten maken ”

    zeg ik,
    zo mooi,

    xxx

  3. dat vind ik zo mooi aan de lente,die magnolia’s die open komen,hier op de dijk staat juist hetzelfde en kijk er altijd met veel bewondering ernaar
    liefs en een fijne dinsdag

  4. Schitterend die magnolia’s, ieder jaar staan ze er zo mooi bij. Van mij zouden ze het ganse jaar mogen bloeien. Bloemenliefhebber, ga je niet naar de Gentse Floraliën?

  5. Heeeeeeeeeeeeeerlijke boom vind ik dat…wil ook zo graag zo ééntje hebben maar ventje ziet het niet zitten: ze bloeien niet lang en maakt uw tuin ook wel vies hé…dan genieten we maar extra van jouw foto’s…ik kan misschien zo eentje op behangpapier laten drukken en op onze gevel plakken haha…proper en blijvend lol 😉

    Groetjes x

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

