We zijn op zoek …

Wie zoekt, die vindt … dat zegt men toch. Maar het is een moeilijke zoektocht.

Een zoektocht naar een rasloos kitten-katertje met een rosse kleur. Hier en daar een plekje wit mag er bij, maar het moet wel een katertje zijn. De twee poezen hier in huis willen wat kattenmannelijkheid in hun omgeving. Hoe zou je zelf zijn …

Weet je ergens een nestje waarin zo’n stoer kereltje zit, laat dan zeker iets weten. We zoeken in de omgeving Vlaams-Brabant ~ Kempen ~ Limburg.
Men zegge het voort !

Ondertussen hou ik me weer een beetje meer bezig met het creatief omspringen met de fotootjes. Deze twee poezebezen waren uitstekende proefkonijntjes …

16 gedachten over “We zijn op zoek …

  1. Hetgeen je schrijft over foto’s is gelijk aan mij.
    Ook ik weet niets technisch en heb een eenvoudig toestel.
    Ik doe alleen maar wat er voor mijn voeten komt…
    En Voila, het resultaat is op mijn cirkel te volgen.
    Jammer is wel dat ik veel te weining tijd heb
    anders zou ik misschien wel wat meer
    verder gaan om meer te leren daarin…
    Maar ‘k zou nu niet weten wanneer.
    Enne, de kater komt er wel:
    wat te denken van een lapjeskat?

  2. HEY DAG ANJA, DE ZOEKTOCHT NIE OPGEVEN HOOR…JE GAAT ER WEL EENTJE VINDEN…..LEUKE FOTO VAN MINI EN PIPPA…ZE ZIEN ER ECHT SCHATTIG UIT…FIJNE DONDERDAG GEWENST…LIEVE GRTJS. VAN ANNY

  3. Wie zoekt die vindt; zoals jij zoekt zal dat wel niet lang duren zeker ?
    Tot 1 mei zal ik mijn dagelijkse of 2-dagelijkse blogbezoekjes fel reduceren: een weekje Noorwegen vanaf 24-04, en er moet vooraf nog zooooooo veel gebeuren !

  4. je bent een kunstenaar mama,die foto is knap gemaakt.maa met het zoeken kan ik je niet helpen,maar ik wens je toch veel succes bij het zoeken naar een katertje
    dikke knuffel xxxxxxx

  5. Hopelijk vind je snel je rosse katertje 🙂
    Het begint zo de moment te worden he dat kattinnen nestjes werpen, want de katten in de buurt zijn redelijk eum … “hevig”…
    Onze Charlie bijvoorbeeld, loopt al een paar dagen redelijk “hevig”…
    Fijne vrijdag !!! xxx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

