Lente in ’t wit …

26 gedachten over “Lente in ’t wit …

  1. dat vind ik nu eens prachtige foto’s van de bloesems mama,ik ga elk jaar naar de bloesems gaan zien in Sint Truiden met de fiets,je hebt er ogen te kort,zo mooi is dat
    een fijne maandag
    liefs

  2. DAT IS PRACHTIG HE…HET KAN OOK IN WIT ….EN ALS WE NU EENS DIE GEUR KONDEN OPSNUIVEN….HEERLIJK.

    IK WENS JE EEN FIJNE ZONNIGE DINSDAG TOE.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

  3. De Amelanchier Lamarckii (eerste foto) staat sinds deze week nu echt wel vol in bloei. Jammer dat het zo snel voorbij is, maar ook nadien is dit een prachtige stuik, met – wat velen niet weten – lekkere bessen in augustus. Maar je moet wel rap zijn, want de volgels zijn er onmiddellijk mee weg.

  4. Wit… eigenlijk geen kleur en toch zoooo mooi. Sfeer van maagdelijkheid en onschuld. Anderzijds moeilijk te fotograferen. De witte bloesems op foto 1 genieten mn voorkeur. Mooie serie !
    Grtz,

  5. Weet je?
    Ik vind je zo enorm “gegroeid” in je fotografie. Als ik dat verschil zie met een jaar of zo geleden is je vooruitgang geweldig!
    Schitterende foto’s vooral van de poezen!
    Met plezier kijk ik naar je mooie weblog.

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

