De knol van de boer …

Hij staat hier even achter het hoekje, en is steeds zeer gewillig als het om foto’s nemen gaat. Volgens mij is het een ijdeltuit, maar zeg het hem maar niet als je hem ziet …

Zodra hij ons ziet aankomen, zie ik hem stiekem snel zijn haren goed leggen en wat deo rondsproeien …

Hij ziet er dan ook altijd zeer knap uit. Ik vind hem een toffe knul, euhh, sorry, ik bedoel knol …

22 gedachten over “De knol van de boer …

  1. PRACHTIGE FOTO’S ANJA…..EN VOORAL EEN HEEL STOERE ZOALS DIE DAAR STAAT…DIE LAATSTE FOTO ANJA IS HEEL SCHOON, DIE PAARDENKOP…..

    IK WENS JE EEN ZONNIGE ZONDAG TOE, ALS DIE ER KOMT!!!!

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

  2. schitterend hé, zo’n boerepaard ! Ik mocht er vroeger als klein meisje al eens een ritje mee maken als ik bij mijn grootouders bleef slapen (bij een boer die er in de buurt woont)

  3. weet je wat ik nou zo lief vind…..
    die reactie van geert…

    dan denk ik ..
    man .. ik kan je wel opvreten:-)

    zo’n lieverd is het echt:-)

    de paarden daarintegen staan dan te slapen 🙂
    da’s wel een geruststellende gedachte toch 🙂

    xxx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

