Langs Vlaamse wegen …

Kasseien kom je vaak tegen. En dan plots zie je er een hartje tussen … Klaproos, ’t is me eindelijk ook ‘ns gelukt !

14 gedachten over “Langs Vlaamse wegen …

  1. HEY ANJA, GE MOET GIJ NOGAL DICHT MET JE NEUS TEGEN DE KASSEIEN LOPEN, OM ER DAN EEN HARTJE UIT TE HALEN..MAAR FIJN GEDAAN HOOR.

    EEN FIJNE ZONNIGE ZATERDAG GEWENST. LIEVE GRTJS. VAN ANNY

  2. daar rijd ik niet graag over,veel te belastend voor de rug.maar je moet er toch maar opkomen om een hartje te zien in kasseien,knap gedaan
    een fijn weekend mama
    liefs dolfijntje

  3. heyyyyy
    hassikidee, of zal ‘k zeggen kasseikidee:-)

    zo zie je maar ze liggen voor het oprapen mama:-)
    jouw wacht vást een héél romantische avond nét als mij 🙂

    geniet er van hé,
    xxx

  4. Die hobbelstenen zijn mooi om van op een afstand naar te kijken, maar niet plezant om je er al rollend over te verplaatsen.

    Maar als ik er zelf zo een hartje tussen zou ontdekken, dan zou ik toch wel even stoppen met jammeren en sakkeren over die klotestenen 🙂

    Nog een prettige verderzetting van deze 1ste lenteweek toegewenst, Mamapippa!

    Groetjes

    Rudi

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

