Kleur op komst …

Woensdagnamiddag maakten we een wandeling, het zonnetje scheen, maar ik schrok er toch van dat het eigenlijk nogal erg koud bleef aanvoelen. Maar onderweg, maakte mijn hart telkens weer een vreugdesprongetje bij het ontdekken van elk kleurtje dat ik tegenkwam. Laten we de winter achter ons laten en stilaan naar een prachtige lente gaan …

20 gedachten over “Kleur op komst …

  1. hallo Mamapippa,

    het is zeker nog gene zoner, al moeten ze niet meer wachten om die winter echt weg te sturen
    het is vandaag weer zo’n zonnige maar toch koude dag
    prachtige foto’s heb je genomen !!
    fijn weeekend
    groetjes

  2. Ik hoop voor jullie dat koning winter nu weggaat blijven!
    Hier is hij weer in aantocht. 🙂 Vandaag is er weer 15cm sneeuw ofzo gevallen…
    Eigenlijk was ik ook wel voor wat kleur hier in de tuin.

  3. Schitterende foto’s!
    En een even schitterende titel!
    De kleur is inderdaad op komst!
    Ik wens je een fijne zondag Mamapippa!
    Lieve groetjes van Elle

  4. Dat de Cornus Mas zijn gele bloemetjes nog maar enkele dagen laat zitten, of ze zijn er aan voor dit jaat. Brrrr…. zo koud ’s nachts. Uit de zon ligt de grond vandaag zelfs nu om 17u nog hard.

  5. Is’t gepermitteerd dat ik mee n vreugdesprongetje maak ? Ben op blogronde en heb de indruk dat er veel nog in winterslaap zijn en de charmes van de prille lente (ondanks de kou) aan zich voorbij laten gaan. Doet deugd zo’n lente-foto’s tegen te komen. Ze zijn bovendien prachtig ! Vooral op die laatste ben ik jaloers ! Grtz,

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

