Ieder z’n plekje …

Ik vraag me af waarop deze vogels zitten te wachten …

19 gedachten over “Ieder z’n plekje …

  1. Op het moment om uit te vliegen?

    Je hebt ze prachtig bij elkaar op de foto gezet mamapippa, mijn eerste vraag was deze “Hoe komt het dat ze in deze richting zitten en net niet andersom? Waar kijken ze naar?”

    Fijne dag verder…

  2. HOOG IN HET DROOG ZITTEN DIE VOGELS..EN UITKIJKEN VAN WAAR HET ETEN ZAL KOMEN… IK GA NU EFKENS EEN FRISSE NEUS HALEN SE….

    LIEVE ZONNIGE GRTJS. VAN ANNY

  3. Waarschijnlijk was er iets interessant te zien,

    En ja ik ben ook zot van de twilight reeks, nog iets meer als een maand en het 4e boek is er in het nederlands, ik kijk er nu al naar uit

    groetjes

  4. OEIE….DIE VOGELS ZITTEN DAAR NU NOG AAN HET WACHTEN!!!!EN GEEN ENE IS ER VAN WEGGVLOGEN ZIE IK. IK WENS JULLIE EEN FIJNE VRIJDAG TOE.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

  5. ZIJN DAT STENEN VOGELS ANJA???? DIE BLIJVEN DAAR ZO SCHONE ZITTEN!!! GAAT HET MET JE??? JE BENT TOCH NIET ZIEK???? EEN FIJNE ZATERDAG GEWENST.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

