Haal de bloemetjes in huis …

De winter duurt voor heel veel mensen te lang, ook voor mij. Buiten valt er voorlopig nog niet echt veel te beleven in de natuur, al beweegt er hier en daar al wel een bloemknopje.

Natuurlijk kan je ook binnen zorgen voor mooie bloemetjes, het fleurt de kamer direct op. Gisteren, bij mijn vriendin, heb ik dan ook mijn hart opgehaald met elke orchidee die ik zag staan, heerlijk …

23 gedachten over “Haal de bloemetjes in huis …

  1. Héél mooie blomen en héél mooie foto’s!
    Ik heb ook tulpjes in huis gehaald en er komt meteen een lentegevoel in huis, zeker gisteren toen het hier een mooie zonnige dag was.
    Fijne vrijdag Mamapippa!
    Groetjes van Elle

  2. WEL IK HEB HIER IN HUIS OOK VAN DIE ORCHIDEEÊN STAAN, ER ZIJN AL KNOPPEKES MAAR NOG GEEN BLOEMEN….EEN BLOEMEKE FLEURT JE HUIS EN OOK JE HUMEUR HE…EEN VRIJDAGSGROET VAN MIJ.

    LIEFS ANNY

  3. Wat een pracht aan orchideeën en wat ben jij weer druk bezig geweest om ze op hun mooist in beeld te brengen en ons te laten meegenieten. Die rode zijn top qua kleur, nog niet gezien.

  4. Hier in Oostenrijk hebben ze al de tulpen op tafel staan,z e zijn er vroeg bij!
    Kan me voorstellen dat jullie het daar zat zijn die winter. 🙂 Ik heb hier nog wel warme regen in de aanbieding!

  5. Als je naar die bloemetjes goed kijkt, probeerde ik mij even in te beelden dat ik ze zag in een zonovergoten, bloemenvullende tuin 🙂
    En weet je wat? Het was me gelukt ===> danzij uw foto’s 😉 !
    Groetjes en fijne zondag!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

