En toch was het lekker …

Kazen kunnen verbazen. Was dat geen zin uit één van de vele kaasreclames die men de wereld instuurde ? Wel ze verbazen inderdaad.

Bij het eten van een schimmelkaas, kwam ik op het idee om er ‘ns enkele foto’s van te nemen. Achteraf schrok ik van de schimmel, je zou je beginnen afvragen of die kaas nog niet ver over datum was. En toch heeft het gesmaakt …

20 gedachten over “En toch was het lekker …

  1. En toch kunnen ze zo lekker zijn die schimmelkazen, ook al zien ze er soms niet uit.
    Origineel om hiervan een foto te maken. Knap hoor !
    Ik kwam hier langs via het blog van Anny en … zeker de moeite waard.
    Tot nog es ! Met liefs !

  2. Hihi wat leuk dat je daar es foto’s van neemt 😉
    Ik lust zelf ook heel erg graag kaas, maar schimmelkaas laat ik toch liefst aan me voorbijgaan.
    Blij dat het gesmaakt heeft!

  3. hmhmmhmhmhmh,lekker maar je mag dat niet bestuderen en ook geen close ups van maken,hahaha! Weet je wat ook lekker is ?een lepel schimmelkaas vermengen met een beetje room! heerlijk!!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

