So what ! She’s a rockstar …

Vandaag is het carnavalfeest op school.
Amber wordt omgetoverd tot stoere rockmeid …

Gisteren hebben we alles al ‘ns bovengehaald, van glitterband tot zwarte haarverf en dit is het resultaat …

Duidelijk geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken …


24 gedachten over “So what ! She’s a rockstar …

  1. WEL IK MOET EERLIJK ZEGGEN DAT AMBER ER HEEL TOF UITZIET…HET IS EEN MOOIE MEID, JE MAG ER FIER OP ZIJN….DOE DAT MAAR GOED VANDAAG AMBER..

    FIJNE VRIJDAG EN LIEVE GRTJS. VAN ANNY

  2. IK BEN HIER MET DE VROEGE VANDAAG, WANT ONZE DAG IS VOLZET EN IK WEET NIET WANNER IK ANDERS ZOU KUNNEN KOMEN……GENIET ERVAN VANDAAG AMBER MET VOLLE TEUGEN….

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

  3. Wat een grote en mooie meid is je dochter Anja…jullie hebben super jullie best gedaan om er een echte rockster van te maken.
    Ik hoop dat ze een hele fijne dag heeft gehad!

  4. hey mama pippa,

    Hoebeltje hier. Doe jij nog steeds Weight watchers? Ik wil opnieuw starten (maar zonder de wekelijkse cursus, das me te duur), maar blijkbaar is de oude methode niet meer goed?

  5. HOE IS HET GEWEEST OP HET CARNAVAL FEEST GISTEREN….HEEFT AMBER ZICH KUNNEN UITLEVEN ALS EEN “ROCK-STAR”..IK KOM JULLIE EEN FIJNE ZATERDAG TOE WENSEN…

    LIEVE GRTJS. VAN ANY

  6. Wow! Knappe rockster! En hoe zit het met de stem?

    Mijn zoon Brian heeft zichzelf sinds gisteren omgetoverd tot ‘Darth Vader’, een personage uit de Star Wars films.

    Prettig Valentijn- en CarnavalWeekend, Mamapippa!

    Groetjes

    Rudi

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

