Web en bijbehoren …

Ik vermoed dat in dit web al heel lang niet meer gepoetst geweest is. Het ziet er me een beetje aan de stoffige kant uit.
Waar zou zo’n spin dan uithangen, vraag ik me af. Waarschijnlijk is die al lang verhuisd naar een proper stekje, of misschien wel gestorven aan een geweldige opstoot van stofallergie …

Dit deed me dan weer eens gaan terugzoeken naar foto’s die ik vorig voorjaar nam van deze harige schatjes …

Ik ben niet echt bang van spinnen, al krijg ik wel de kriebels als ik deze grote exemplaren bewonder. Maar als ik de kans zou krijgen om er eentje over m’n hand te laten lopen, zou ik het toch aandurven. Op voorwaarde dat ze me kunnen verzekeren dat ik er geen beet van krijg …

21 gedachten over “Web en bijbehoren …

  1. br

    dat zijn wel héél grote mama
    mááá’r ik heb er naar kunnen kijken zonder mijn ogen dicht te doen 🙂

    whahahaha
    dat zou ik kortgeleden niet eens durven….

    gaaf zeg
    wauw:-)
    ik was al happy maar nu nóg happiesterderre:-)

    bai bai mamma
    xxx

  2. Van spinnen heb ik helemaal geen schrik, maar dat was ooit wel anders!
    Maar ben eens naar een spinnententoonstelling geweest en daar heb ik zo’n harige plakkerige vogelspin op mijn hand gehad.
    Sedert dien ben ik mijn angst wel kwijt.
    Spinnen bijten (aldus die vrouw daar) alleen als ze zenuwachtig worden of in het nauw worden gedreven.
    Een aanrader om er eens naar toe te gaan.
    Fijne maandag gewenst!

  3. Was ik blijdat ik al langer kon zitten om opnieuw te bloggen en begin ik hier te schudden en te beven met die foto’s. Help ik moet er niet aan denken om zo’n beestje te fotograferen, denk dat ik eerder een jogdiploma ga halen ;-))

  4. EKKES….BRRR…KRIJG AL RILLINGEN VAN ER NAAR TE KIJKEN….EEN FIJNE MAANDAG VERDER ANJA…..EN LIEVER GEEN SPINNEN MEER!!!!!ER ZITTEN ER AL GENOEG OP HET WEB!!!!

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

  5. Hihi, “harige schatjes” schrijft ze dan, en een mens verwacht zijn eigen min of meer aan een hondje, of een katje, of een harig dwerggeitje, maar nee … spinnekoppen begot!
    Ik ben er zelf niet bang van, zet ze gewoon buiten als ik ze kan vangen, maar om dat nu “harige schatjes” te gaan noemen, daarvoor zijn ze me nu net ietske te insectigachtig zie!
    (knappe fotos, dat ook, waauw!!!)

  6. Noem jij dat SCHATJES ?? Hmmmm nee niks voor mij, krijg al kippevel als ik ze nog maar op foto zie… Anderzijds kan ik niet ontkennen dat ze der prachtig op staan. Maar mijn voorkeur gaat toch zowel qua onderwerp als qua foto uit naar t verlaten web. Knap ! Grtz,

  7. Ik ben wél bang van spinnen!!!
    En “harige schatjes’??? Brrr… ik krijg al de kriebels!
    Niettemin héle mooie foto’s!
    Fijen dinsdag Mamapippa!
    Lieve bloggroetjes,

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

