Laat je meedrijven …

In de bergen op de fiets,
op de wolken in het niets,
waar we zijn maakt mij niet uit.

Want als ik in je ogen kijk,
voel ik mij er zo in thuis,
ik leef voor jou, ik heb je lief.

Want er is niemand die weet hoe ik me voel,
die zegt wat ik bedoel,
die mij zo goed begrijpt.

Want er is niemand, waar ik zo diep voor ga,
niemand zoals jij.

Eeuwig haalt het daar niet bij.

(Xander de Buisonjé)

19 gedachten over “Laat je meedrijven …

  1. zei hij….
    en vervolgens bedroog hij zijn vrouw die hoogzwanger was…
    hmmmm
    gek is dat ..
    er zijn heel mooie teksten en als je dan de mens erachter kent….
    gaat ineens de glans verloren….

    maar ja…
    papier is geduldig hé mama:-)

    maak er een heerlijke dag van
    xxx

  2. MOOI GEDICHT ANJA, HEB JIJ DAT ZELF GESCHREVEN????IK KOM JE MIJN GRTJS. OVERBRENGEN, EN NOG EEN FIJNE VRIJDAG VOOR HETGEEN ER NOG REST VAN DE DAG.

    LIEVE GRTJS. ANNY

    PS: HOE IST MET MINI????

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

