Bloemetjes en bijtjes …

Ik zette hier ooit het berichtje neer dat ik naar foto’s uit ‘de oude doos’ zou op zoek gaan. Wel, de zoektocht is geslaagd. Mijn mams heeft er voor gezorgd dat ik de mooiste foto’s uit mijn kindertijd digitaal kon vastleggen.

De oude doos begin bij het prille begin. Eer er een Mamapippa kan geboren worden, heb je allereerst een bloemetje en een bijtje nodig …

En de bloemetjes hebben zoveel aantrekkingskracht, dat de bijtjes al snel hun gezelschap opzoeken …

De rest van het verhaal zal ieder natuurliefhebber wel kennen. De uiteindelijke verrassing werd geboren eind oktober 1970, en kreeg de naam Anja mee. En voor diegenen die het echt niet kunnen geloven, jaja, zelfs ik ben ooit klein en vooral fijn geweest …

21 gedachten over “Bloemetjes en bijtjes …

  1. WEL ECHT EENS IETS ANDERS HE….DE MOEITE OM ZELF EENS WAT IN DE OUDE DOOS TE GAAN SNUFFELEN….MAAR EERLIJK EEN HEEL TOF KOPPELTJE…..IK WENS JULLIE EEN FIJNE MAANDAG TOE EN KIJK MAAR VERDER UIT NAAR VAN DIE FOTO’S….

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

  2. Oh super om te zien ! 70 was gewoon een perfect jaar hé 😉 Met die onderste foto moesti k ff lachen. Toen ik een jaar of 16 was deed ik een kort rokje aan, mijn moeder vond dat dat niet zo netjes was en niet echt hoorde (ze is enorm katholiek) Oh wat heb ik haar toen terug doen denken aan ’n soort gelijke foto ;-))

  3. zo’n klein boeleke en papa durft er precies niet aankomen 🙂
    leuk zo’n foto’s uit de oude doos
    alhoewel jij nog lang niet oud bent, dus die doos zal er nog heel modern uitzien

  4. Hoi Anja,

    ik vind t ook altijd plezant om oude foto’s te bekijken. In mijn kinderjaren werden er nog nie echt veel gemaakt, maar ik heb er toch wel enkele. Spijtig genoeg zijn ze allemaal in een album geplakt.
    Nog een fijne avond en een goeie nacht!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

