Vergelijkende test …

Zoek de verschillen …

Deze twee foto’s zijn genomen op dezelfde plaats. Wat de seizoenen toch kunnen doen met ons beeld van de wereld …

16 gedachten over “Vergelijkende test …

  1. goeie morgen……het mogen nu nog twee dezelfde foto’s zijn, ze zijn allebei even prachtig…..Ja en de verschillen zie je zo meteen he!!! ik wens je een fijne donderdag toe.

    lieve grtjs. van anny xxx

  2. 🙂 ik heb het verschil gevonden !!! Op de onderste foto zijn er geen fietserkes 😉

    Waarom je verhuis naar hier meiske? Ik ben het hier ook al eens komen bekijken en het leek me hier wreed ingewikkeld 😉 Dat kan natuurlijk ook aan mij liggen :-p

    Van mij ben je dus nog niet vanaf 😉

    Lieve groetjes

  3. Medunkt stond je hoger opgesteld bij de winterfoto. Want de takken zonder bladeren komen lager dan de groene takken, wat dus in werkelijkheid wellicht niet zo is.
    Je illustreert hier wel perfekt waarom ik zo’n voorstander ben van ALLE seizoenen. En niet alleen, zoals het de laatste jaren zo vaak gebeurde, een lente, een zomer, een een heel lang uitgerekte herfst.
    Ik ben voor één keer ook met mijn camera de wereld ingetrokken, tegen de middag staat het er op !

  4. Hetzelfde plekje maar toch met héél veel verschillen. Allebei zalig : de zomer met zijn uitbundige kleuren en de winter met zijn ingetogen wit tapijt.
    Mooi gedaan hoor!

  5. het zijn twee prachtige foto’s,daarom heeft elk seizoen zijn charme hé.maar op de eerste foto,dan reed ik ook veel met de fiets,maar nu is het echt te koud en te gevaarlijk met dunne bandjes
    liefs dolfijntje

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

