En ik wandelde verder …

Ook al knabbelde het vriesemanneke stevig aan mijn gezicht, de wandeling was heerlijk. Mijn kaken begonnen te blozen van de koude, maar gelukkig kon ik onderweg gebruik maken van een warm bad.

Daarna kon ik weer proper de weg verderzetten.

En waar je ook gaat, er is altijd wel eentje die anders is dan de anderen …

Nog even vragen aan Schaap of ze op de foto wou …

En dan weer huiswaarts keren,
maar niet vooraleer ik nog even achterom keek …

19 gedachten over “En ik wandelde verder …

  1. Wederom prachtige foto’s.
    En wat lief, dat schaap 😉
    Vond hij/zij het leuk om op de foto te gaan?
    Zo te zien wel hé !
    Fijne dag en kleed je maar goed aan, tis verdorie koud!

  2. dat was een heerlijk wandelke mama, en ik denk dat meneer of mevrouw schaap zich vereerd voelde om op je foto te mogen
    🙂

    geweldige witte walk,

    en was ik erbij dan was het een witte walk en talk geworden 🙂
    xxx

  3. Zou er ooit al eens een studie gemaakt zijn over de aantrekkingskracht van een sneeuwlandschap?
    Wat maakt dat in de mens los, zijn er onbewuste verbanden?
    Misschien een ideetje voor de psychologen onder ons?

  4. Ik ben daar gepasseerd terwijl je in bad zat. Maar, beleefd als ik ben, bleef ik op een eerbiedwaardige afstand. ‘k Heb er wel een foto van, met telelens, maar da’s voor als we ooit in ruzie vallen. Je bent dus gewaarschuwd !!!

  5. Muwhaha dat schaap.. Begin er spontaan om te lachen! *gniffel*
    Vol geweldig! (sorry vol komt uit het duits, waar we dat veel gebruiken, begin mezelf er weer teveel op te betrappen, tijd dat ik terugga ;-))

    Wat heerlijk he zo in de ongerepte sneeuw.

  6. Das even geleden dat ik op uw blog was. Ben nu weer bij gekeken, prachtige foto’s voorbij zien komen.

    Dit is ook een erg mooie serie, knappe beelden!

    Gr.

    Eric

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

