Fijne Eindejaarsfeesten …

23 gedachten over “Fijne Eindejaarsfeesten …

  1. Ik wens jullie ook een spetterend 2010 toe, waar al jullie dromen en wensen mogen uitkomen ūüėČ
    PS: Op mijn blog is het ook rustig…tot heel stil, maar vanaf maandag komt er weer beweging in !
    Fijne Eindejaarsavond Mamapippa xxx

  2. dank u voor de mooie wensen .en ik en max wensen je gezin de diertjes een zeer goede en warme 2010 en wij danken u voor de vriendschap die we van u gekregen hebben.frank en max

  3. dank je wel mamma,
    ik wens jou en allen die je lief zijn ook een héérlijke jaarwisseling,
    en in het nieuwe jaar kom ik weer bij je piepen,
    dank je wel voor je bezoekjes en je lieve reacties

    xxx

  4. Hallo , Ik wens je alle mooie dingen, al het beste om 2010 goed te beginnen, een goede gezondheid, veel liefde en geluk, dan kan het nieuwe jaar ook voor jou niet meer stuk. Ik Bedank je voor al je trouwe bezoekjes in het afgelopen jaar…liefs

  5. Ik heb op jouw bankrekening 365 dagen geluk,liefde,vriendschap,gezondheid,vreugde gestort voor 2010
    Veel plezier ermee
    Gelukkig Nieuwjaar
    Bedankt van je bezoekjes het afgelopen jaar
    liefs dolfijntje

  6. Hoi Anja,

    De feestdagen zijn weer voorbij. Stilaan valt alles weer in zijn gewone plooi.
    Geniet nog van deze laatste avond van de Kerstvakantie.
    Morgen is t weer massale optocht naar werk & school!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

