Jong leven in huis …

Vandaag zijn we Mini gaan ophalen en hebben we haar liefdevol in ons gezinnetje opgenomen.

Het liefdevolle slaat vooral op Amber, Ward, mijzelf en onze hond Gitan. De twee volwassen katten vinden het allemaal maar niks. Ze beschouwen haar als een indringer in hun territorium. Ze houden ze van in de verte in het oog, van zodra de kleine spruit te kort in hun buurt komt, wordt er op een niet mis te verstane manier duidelijk gemaakt dat het niet hun idee was van Mini in huis te halen. Blazen, blazen en nog eens blazen, maar het komt van twee kanten want de kleine Mini laat zich ook niet overdonderen. Ze blaast gewoon terug. Dus de eerstkomende dagen zullen we hier met een blaastrio in huis moeten doorbrengen. ’t Is eens wat anders.

Ik heb nog niet veel fotootjes genomen, ik wil haar zich eerst wat meer op haar gemak laten voelen om er dan mijn fotolusten op bot te vieren.

Amber is in de wolken met haar nieuwe hartediefje. Al heeft ze wel schrik dat de liefde tussen de drie katten er nooit zal komen. Maar hopelijk lukt het elke dag een beetje beter …

16 gedachten over “Jong leven in huis …

  1. Kerst is vorbij en ik hoop dat je genoten hebt in familiekring van deze dagen. Nog een paar enen we luiden het Oude jaar uit en stappen het Nieuwe binnen. Ik wens je alvast een zinvol en gelukkig 2010!

    En wat de poezen betreft die gaan met de tijd wel overeenkomen hoor!

  2. ik weet niet wat er gebeurt maar ik tik het woord juist en als ik post zijn er een paar letters weg!!!!Ik heb dat nog eens gehad op een andere blog. Nog eens proberen : bleven…

  3. Amaai dat poesje…. Mamapippa gaat er binnenkort haar fotolusten op botvieren, hihihi 😉
    En liefde tussen katten, het zal wel bestaan, maar gebruikelijk is het niet: een kat is van nature een eenzaat. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze niet snel zullen overeenkomen. Zeker wel !!

  4. één van onze twee katers moest ook niet weten van het nieuwe nestje van 4. Het is nog steeds geen grote liefde, maar ze tolereren elkaar, eten samen, dus… er is nog hoop voor jullie trio.

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

