Klein beetje roest …

In onze tuin hebben we een redelijk groot ‘platen kot’ staan. In eerste instantie wilden we het afbreken, maar gelukkig hadden we al snel in de gaten dat het, mits de nodige opfrissing, heel goed als een soort tuinhuis-opberg-rommelhok kon dienen. De opfrissing is nog steeds niet gebeurd, maar de functionaliteit van het bouwwerk heeft al zijn nut bewezen.

Het is de ideale opbergruimte voor al het tuingereedschap, en heel vaak vertoef ik in de buurt ervan met mijn fototoestel om te zoeken naar roest en andere onderwerpen …

16 gedachten over “Klein beetje roest …

  1. Bij mij geen roest, ik ga dat te lijf. En Ward waarschijnlijk ook. Roest is de vijand van elke klusser !

    ‘k Bedoel dat Ward ook roest te lijf gaat, niet dat ik Ward te lijf ga :-)))

  2. IK DENK DAT JE NU NIE VEEL MEER VAN DA ROEST ZULT WEERVINDEN MET AL DIE SNEEUW. HET KOMT ER NOG EEN BEETJE…..FIJNE WITTE ZONDAG GEWENST EN GENIET VAN DE SCHONE UITZICHTEN…

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

