Clouseau 10 x 10, deel 2 …

Eén feit hebben we vrijdagavond weer aan den lijve ondervonden. De tijd vliegt van zodra je je amuseert. Het mocht voor Mini en mij nog dubbel zo lang hebben geduurd, maar helaas. Aan alle liedjes komt een eind …

13 gedachten over “Clouseau 10 x 10, deel 2 …

  1. wauw !!!!!! zo’n mooie foto’s waar zaten jullie ergens?
    ik ben echt aan het aftellen naar zondag.
    dankzij een van mijn liefste vriendinnen heb ik wel een stukje kunnen mee genieten 😉 die heeft mij gebeld tijdens zingen en niet zeuren

  2. DAT ZAG ER DAAR ALVAST EEN GEZELLIGE DOENING UIT….DE FOTO’S ZIJN GEWOONWEG PRACHTIG…..EN WEET JE WAT???? DOOR DIE FOTO’S EN DE SFEER ERVAN KAN IK NU WAT MEEGENIETEN….IK WENS JULLIE EEN GEZELLIGE MAANDAGAVOND TOE.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

  3. je hebt de sfeer mooi gevangen in je fototrekkertje.Jij hebt last van de drukte,ik van het lawaai.Ik mijd dan ook zulke concerten ,want ik word er echt niet goed van alsof mijn hart gaat ontploffen. Dan luister ik liever naar hun muziek op een cd.Je mist natuurljk de sfeer van erbij te zijn.Maar ja…

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

