A van Aquarium …

Tijdens mijn zoektocht naar inspiratie, kwam ik in een klein hoekje van mijn hoofd het idee voor een foto-alfabet tegen.
Iedereen kent de letters van het alfabet, je kan er woorden mee maken, en aan die woorden kan je foto’s plakken.
Het idee lijkt simpel, maar ik ondervond al rap dat het niet zo eenvoudig blijkt dan dat het klinkt. Ik zit er al enkele dagen mee in m’n hoofd, en gisterenavond is het me voor de eerste keer gelukt een deftige A-foto te nemen. Er passeerden allerlei A-gevallen de revue, maar enkel de volgende A-foto kon mijn goedkeuring verkrijgen …

16 gedachten over “A van Aquarium …

  1. Met de B van Bravo! dan maar, want het is een prachtige foto. Ooit lang geleden heb ik me er ook aan gewaagd eens een aquarium te houden, maar dat kon ik door de drukte moeilijk onderhouden en als de diertjes niet in optimale omstandigheden kunnen leven, doe ik het ook niet. Al kom ik uit een gezin waar aquaria een vrij doorgedreven hobby was, ik meen me te herinneren dat we ongeveer 13 (ja, dertien!) verschillende aquaria in huis hadden staan. Mijn vader en ook mijn broer waren er gek van. Mijn vader heeft er nog steeds één, en ik kan daar uren naar staren. Hop naar de B nu, ik Ben Benieuwd. 😉

  2. 🙂
    waar je inspiratie vandaan komt mamma is niet belangrijk,
    maar meer dat jij het naar je zin hebt, met loggen en fotograferen,

    leuk idee,
    maak er een zalig weekend van met papapippa, kindjepippa en jezelf,
    xxx

  3. WEL WEL, JE MOE NE KEER ZIEN WAT EEN MOOIE FOTO DIT IS….WEL HET MOET MAAR IN JE OPKOMEN HE…..MAAR IK HAD WEERAL ANDERE GEDACHTEN BIJ HET BEGINNEN MET EEN A(hihihi)…..MAAR ECHT PRACHTIG GENOMEN HOOR. IK WENS JULLIE EEN AANGENAME ZATERDAG(binnen) NET ZOALS HIER.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

  4. goed idee mamapippa
    een visje had zich in het struikgewas verstop zie ik
    maar eigenlijk gaat het over het aquarium, je zou denken dat je er zelf bent ingekropen
    dat is baie goed
    die baie dat is zuidafrikaans, heb ik eens gehoord en vodn het mooi klinken :-))

  5. Wat een leuke visjes zeg!
    Ik had altijd guppen… Eerst ging alles dood. Vervolgens had ik en super bak met hele mooi vissen en dergelijke.. Gaat de bak kapot. *zucht*
    Dus alles maar weggedaan, kon ’t even niet meer opbrengen!
    Wil ooit nog wel weer een aquarium hebben. Gelukkig heb ik een vriendje die een eigen dierenwinkel heeft. Dus genoeg expertise om er ooit wat moois van te maken! 😀

    Maarre op naar de B van banketstaaf, biscuit, boterkoekje of brood?
    Of boom of beer offfff.. NOuja enzovoort.
    Wel een tof idee trouwens…

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

