Meneer in het bruin …

Op zoek naar inspiratie kwam ik deze kerel tegen in de tuin.
Hij viel wel op, vanwege de strepen en de stippels in zijn bruin.

Ik keek hem aan en vroeg zijn naam,
‘Dat is van geen belang’, zei hij, zeer behoedzaam.

Ik vroeg of ik een foto mocht nemen,
daarmee had hij totaal geen problemen.

Nu is hij weer weg,
hij sprong zonder pardon door de heg.

Mijn nieuwsgierigheid is nu inkompleet,
want ik weet nog steeds niet hoe hij heet …

17 gedachten over “Meneer in het bruin …

  1. GOEIE MIDDAG, WAS WEL BENIEUWD OF ER HIER NU IETS ZOU ZIJN GEPOST…..EN JA HOOR….IK WAS KONTENT….
    MAAR WAT DA BEEST BETREFT, BAH, K’OZU NOG NIE EENS EEN FOTO DURVEN NEMEN ERVAN….ZIET ER NIE APETIJTELIJK UIT HE…….EEN FIJNE DAG VERDER GEWENST.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

