Nieuwsgierigheid …

Deze woning stond een hele lange tijd te koop (maar is ondertussen verkocht). Ik vond het een prachtige gelegenheid om er ‘ns rond te neuzen en aan mijn nieuwsgierigheid te voldoen. Samen met Mini en het fototoestel. Terwijl ik vanuit alle hoeken de mooie villa door de lens stond te bewonderen, merkte Mini op dat er nog wel post in de brievenbus stak. En hoe nieuwsgierig ik dan ook ben, op zo’n moment durf ik niet meer verder te snuffelen. Ik was nochtans van plan om ook te achterkant nader te onderzoeken, denkende dat er niemand meer woonde.

Pech dus voor mijn nieuwsgierigheid …

Te koop 1

Te koop 2

Te koop 3

16 gedachten over “Nieuwsgierigheid …

  1. Een écht kasteel precies, mamapippa. Maar is het niet ietsje te groot?
    Volgende keer toch maar doen, je weet maar nooit of je niet op een kopje koffie vergast wordt…
    *wink, big smile*
    Maak er nog een fijne maandag en dito week van hé!

  2. Ik vind het persoonlijk niet zo’n mooi huis 🙂
    Hihi, smaken verschillen hé.
    Ik vind het huis nogal groot, en bombastisch.
    Het doet me een beetje denken aan een griezelhuis 😉
    Het is vast voor veel euro’tjes verkocht…
    Fijne dag vandaag Mamapippa !

  3. 🙂

    je had het even kunnen proberen mama, om achterom te lopen en te kijken of de honden op je af kwamen dan wel een mens:-) dikwijls zijn die wel gestreeld in hun ego als je hun huis zo mooi op de foto zet hé,
    xxx

  4. Mijn eerst indruk is ook dat het er kloosterachtig uitziet , hier in mijn buurd staat trouwens zo een klooster en die ziet er namelijk precies hetzelfde uit …ik zal er eens een foto van nemen
    groetjes Ninne

  5. AMAAI ZEG, DA’S OOK GEEN GEWONE DIE DAAR MOET INWONEN…..ZO’N HUIS…ONDERHOUDT DAT MAAR EEN KEER…..MAAR T’IS WEL EEN PRACHTIG HUIS ZO TE ZIEN….IK WENS JE EEN FIJNE MAANDAG TOE.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

  6. heel waarschijnlijk een huis van iemand met een dokterpraktijk of zo
    alhoewel de ingang lijkt precies een kapel
    toch ook wel heel benieuwd wat er achteraan is :-)) mssch nog even teruggaan Mamapippa

  7. Maakt het uit. 😉
    Eigenlijk had je je als koper voor moeten doen, had je ook nog binnen kunnen kijken, hihi.
    Die post zegt natuurlijk niks.. Kan ongeadresseerd reclame werk zijn, of dat de mensen de verhuisservice niet hebben ingeschakeld, hihi

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

