Vrijdag de 13de …

Sidder en beef, want vandaag is het vrijdag de 13de …

Zelf geloof ik niet echt dat vrijdagen als vandaag meer ongeluk brengen dan andere vrijdagen, (denk ik toch …). Ik kijk niet beter uit mijn doppen dan anders, ik doe geen speciale rituelen om het ongeluk te bestrijden, of ik laat niks wat ik anders wel zou doen, omdat het vandaag wel ‘ns verkeerd zou kunnen aflopen.

Misschien is deze dag wel een perfecte dag om geluk te hebben, als zal ik dan wel moeten uitkijken dat ik niet onder een ladder doorloop, terwijl er 13 zwarte katten mijn pad kruisen, waarbij ik van schrik het potteke zout laat vallen dat ik in mijn handen heb en dat dan recht op een spiegel valt waardoor die breekt.
Misschien moet ik me vandaag toch wapenen met klavertjes vier in mijn haren, hoefijzers onder m’n sloefen en gelukspoppetjes rond m’n nek.

Men weet nooit …

Black cat

18 gedachten over “Vrijdag de 13de …

  1. Het zal best dat het mssn een ongeluksdag is. Mij maak je er niet gek mee. Volgens mij hebben we er nog niet heel erg veel gehad dit jaar…

    Succes met alles als je bovenstaande uit wilt voeren..

  2. Oooooooo dankjewel Mamapippa, ik had er echt niet op gelet… nou pas ik wel dubbel op vandaag!
    *wink, big smile*
    Leuk dat je nog eens langskwam en maak er ondanks alles, toch een gelùkkige dag van hé!

  3. Hoi,

    ik ben niet zo bijgelovig, voor mij is het een mooie dag vandaag, mijn eerste boek komt vandaag op de markt, spannend gewoon, ben lang meer hier geweest maar heb het zo druk gehad met mijn boek en vanalles. Maar ik kom hier graag nog eens goeiedag zeggen, nog een fijne dag verder
    groetjes Sabine

  4. Goh ik ben écht niet bang van de 13e 😉
    Ik verjaar altijd op een dertiende, namelijk de dertiende januari…dus eigenlijk is het voor mij eerder een gelukgetal!

    Ik ben blij dat je terug beter bent, dan is leven zoveel aangenamer he, en kan je terug gezellige dingen doen met je gezinnetje en huisdiertjes.

    Wat het bad betreft, ik vertel het niet goed denk ik, mijn moeder dacht ook al van “huh…een bad IN de grond dan?”
    Maar het gaat er gewoon over dat de tegeltjes in het bad overlopen, en zo met hier en daar accenten in.
    Het wordt speciaal, maar héél mooi 😉
    Je kan het allemaal volgen op FB, maar echt foto’s van het bad, keuken e.d. heb ik nog niet, aangezien de ruwbouw nog moet starten…

    Fijne vrijdag Mamapippa.

  5. wahahahhaha
    nee mamma blijf maar gewoon doen zoals je doet en genieten zoals jij doet, al dat bijgeloof:-)

    mijn eerste ex wa shéél erg bijgelovig, en ondanks alle ernst van haar , moest ik daar vreselijk om lachen altijd:-)

    xxx

  6. GOEIE NAMIDDAG, HEB EVEN TIJD OM BIJ TE LEZEN…MAAR IK WIST ZELF NOG NIE DAT WIJ DE DERTIENDE WAREN VANDAAG….MAAR JA EEN ONGELUKJE IS RAP GEBEURD HE..VROEGER GELOOFDEN DE MENSEN DAAR VEEL IN MAAR K’WEET NIE OF HET NU NOG ZO IS!!!! IK WENS JULLIE EEN FIJNE VRIJDAG VERDER.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

