Ziekjes …

Ik ben er met mijn hoofd niet helemaal bij. Er stond zelfs geen postje gepland voor vandaag, merk ik nu.
Mijn hoofd voelt zwaar, mijn hoestbuien overheersen op sommige momenten mijn ademhaling. Dus voor vandaag hou ik het hierbij. Ik kruip terug mijn zeteltje in …

15 gedachten over “Ziekjes …

  1. dat zal het beste zijn Anja, goed uitzieken
    moest het zo ver niet zijn, k kwam je een potje eucalyptushoning brengen en je warm onderstoppen
    maar mini mag nu maxi spelen en zal jou wel onderstoppen, nog zo gezellig

  2. OCH ARME TOCH, MAAR ER ZIJN ZOVELE MENSEN DIE GRIEPERIG ZIJN. IKZELF HEB AL EEN ZWARE BRONCHITE GEHAD. MAAR NU MET DIE MEXICAANSE GRIEP OP KOMST BEN IK ER WEER NIE GERUST BIJ…..DE DOKTER HEEFT MIJ OPGEBELD OM ACHTER MIJN SPUIT TE GAAN DAAR IK RISICO PATIÊNTE BEN…..MAAR IK ZAG HET NIE ZITTEN VANDAAG..DUS HEB IK TERUG GEBELD EN GEZEGD DAT HET VOOR MORGEN ZAL ZIJN!!!…….HOU JE GOED ANJA…EN GEWOON UITZIEKEN EN VEEL RUSTEN, T’IS MAAR DAARMEE DAT HET ZAL GAAN……SPOEDIG HERSTEL.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

