Doe ‘ns gek …

Gek doen, da’s toch iets dat af en toe moet kunnen. Gewoon even alle stress afschudden en bijvoorbeeld gekke bekken trekken. Een bezigheid die ten huize Mamapippa vaak wordt uitgeoefend.
Vooral Mini is goed in die dingen. Hoe gekker, hoe liever. Misschien moeten we nog ‘ns een sessie ‘gek doen’ inlassen, dat geeft dan weer voer voor het fototoestel.

Al zal het niet direct voor vandaag zijn. Mini is voor de derde keer op zeer korte tijd geveld door virusjes en microobjes. Gisteren hebben we een zoveelste bezoekje aan de huisarts afgelegd, en ze heeft nu een flesje antibiotica om beter tegen de slechte beestjes te kunnen vechten. Hopelijk is ze dan snel weer helemaal ons zonnetje in huis.

Dus tot dan zullen we het hier moeten doen met een gekke bek die steeds onbeweeglijk blijft staan …

Gek

18 gedachten over “Doe ‘ns gek …

  1. GOEIE MORGEN, DAT ANJA NU MOE ZIJN, IN DE VAKANTIEWEEK OCH GOTTEKES TOCH. WEET JE WAT JE ZE MOE GEVEN…..EEN GLAS WARME MELK MET EEN LEPEL ZEEM ERIN……HOPELIJK TREKT MINI GEEN ZO’N GEKKE GEZICHT ZOALS OP DIEN FOTO….IK WENS JULLIE EEN FIJNE DINSDAG, EN VEEL BETERSCHAP VOOR ANJA.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

  2. Jammer dat Mini ziek is.
    Dit is anders een heel leuk blogbericht. Ik merk soms dat ik steeds minder “onnozel en gek” doe, naarmate ik ouder word. En we mogen het verdorie niet afleren.
    Het maakt het leven zoveel vrolijker.
    Ik wens je een gekke bekkendinsdag toe vandaag !

  3. Wel ik trek ook een gekke bek, met mijn baas in gedachten 😉
    Ziek, dat wil ik niet worden, maar veel buiten geraak ik ook niet, het werk houdt me binnen voor de rest van de week en het weekend erbij. Verzorg Minike maar goed, het is erg voor haar.

  4. wat erg voor minitje, ziek zijn in de vakantie
    maar je kan haar lekker vertroetelen, en het is ht weertje om samen onder een dekentje te kruipen en te cocoonen.
    gek doen, dat hebben we nodig hé anders worden we gek, eens goe onnozel doen, plezant
    een leuk beeld van die gekkebekkentrekker

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

