Stevig in de grond …

Ik ben steeds opnieuw overrompeld door de manier waarop sommige bomen stevig in de grond verankerd staan …

Wortels 1

Wortels 2

Wortels 3

12 gedachten over “Stevig in de grond …

  1. Die komt echt niet zo snel meer weg! Dat is 1 ding dat duidelijk is…
    Wat een enorme wortels. Ooit is mij ter oren gekomen dat de wortels net zo groot zijn als de kroon, maar of dat werkelijk waar is?

  2. Die wortels op de foto liggen dan nog deels boven de grond. Ik vraag me ook dikwijls af hoe groot en diep en lang de wortels zouden zijn van onze grote treurwilg!!

  3. Ons vrouwtje kan daar ook altijd zo naar kijken. Nog niet zo lang geleden waren we op een plaats waar er veel bomen staan met hun wortels boven de grond, vrouwtje maar kijken naar verder en verder en wie zag ze toen op een neuslangte ? Juist ja ons vrouwtje die pardoes viel over zo’n wortel.

  4. (…)
    ik ga terug naar mijn oorsprong
    moeder natuur is waaruit ik voortkom
    vader tijd kent me niet hoewel ik met ‘m worstel
    bomen vertellen niets tenzij je je richt op de wortels (…)
    © Typhoon

  5. JA ZULKE WORTELS DAT IS NOG EEN BEETJE HET BEKIJKEN WAARD HE!!!!HOE OUD ZOU EEN BOOM ZO KUNNEN WORDEN????IK VIND HET IN IEDER GEVAL SCHONE FOTO’S..EEN FIJNE DINSDAG GEWENST.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

