Onze drie musketiers …

Een leven zonder huisdieren, ik kan het me moeilijk voorstellen. Die onvoorwaardelijke trouw en diepe vriendschap die we hier van onze drie schattebezen krijgen is zoveel waard. Het is een liefde die niet volledig te omschrijven valt.

Vandaar even de spotlights op Floris, Gitan en Pippa …

Floris

Gitan

Pippa

20 gedachten over “Onze drie musketiers …

  1. Wat een lieve, schattige beestjes 🙂
    Hier hebben we enkel een rosse kater Charlie, maar ik wil eens als we in ons huisje zitten, ook wel nog 2 katten bij en een hond…. Hier ook héél erg dierenvriend 🙂

  2. whahaha wat een lieverds mamma, en dan ben jij de 4e musketier denk ik hé
    net als hier dan 🙂
    leuk om ze te zien zeg
    maak er een fijne dag van samen hé
    en zing een lied dan verveel je je niet :-))

    xxx

  3. ’t Is gisteren geen totale lui dag geworden, ik ben er toch nog eventjes op uit getrokken om matrassen te helpen keren. Het is sterker dan mezelf 🙂 (om jou maar eens te persifleren, hihi).
    Leuke foto’s van al even leuke huisdieren, mamapippa!

  4. DAT ZIJN MOOIE FOTO’S VAN JE SCHATTEN….ZE ZIEN ER ZO LIEF UIT..EN IDD. IK ZOU DA OOK NIE MEER KUNNEN MISSEN. DE ENE LIGT HIER OP DE BUREAU STOEL DE ANDERE KIJKT DOOR HET VENSTER EN TARZN IS AAN T’KROSSEN BUITEN….JAMMER IS MIJNE LANGHARIGE PITOU VERDWENEN EN DIE ZIE IK NIE TERUG…..ZIELIGE MENSEN DIE ZE ACHTERHOUDEN VIND IK….

    NOG EEN FIJNE AVOND GEWENST.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

