Oud smeedwerk …

Als oude ketens roesten,
moeten er nieuwe gesmeed worden.

(Jane Howard)

Roesthek

14 gedachten over “Oud smeedwerk …

  1. Knap perspectief is dit, wondermooie foto. Veel van deze hekken, ook waar ik regelmatig kom moeten dringend eens een laagje verf krijgen. Maar zo heeft het natuurlijk zijn charme.
    Maak er fijne zondag van Mamapippa

  2. Zou de jonge generatie nog weten wat ‘smeden’ en ‘smeedwerk’is, Mamapippa?
    Oh ja, nu je d’r een knappe kunstfoto van hebtn gemaakt, zou ik mij, als ik jou was, toch een een nieuw hek kopen en dat oude naar ’t containnerpark brengen! 😉

    Prettige ZONdag!

    Groetjes

    Rudi

  3. ik zou het zo laten mamma,
    niemand is gebaat bij ketens:-)
    wie bij jou wil zijn komt, en die dat niet wil, gaat 🙂 zo simpel is het,
    maar mijn voorkeur gaat uit naar oude roestige hekken,
    ik hou daar van 🙂

  4. TJA DA ROEST….JE KUNT ER VEEL MEE AANVANGEN HE. MAAR T’VALT OOK TE ZIEN HOE OUD EN HOELANG DAT DAAR AL ZO STAAT…IK WENS JE IN IEDER GEVAL EEN RUSTIGE ZONDAG VERDER.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

