Schaduw …

De meeste schaduwen in ons leven
ontstaan doordat we zelf in het licht staan .

(Ralph Waldo Emerson)

Vlinderschaduw

Vlinder 2

16 gedachten over “Schaduw …

  1. Wat een prachtige foto’s alweer 🙂
    Als ik zo die vlinder zie, begin ik wel al heimwee te krijgen naar de zomertijd 🙂
    Dan zie ik ze zo rondfladderen….
    *droom droom* … en nu terug met de voetjes op de grond…en naar het werk vertrekken 😉
    Bedankt om mij toch even een droomgevoel te geven, hihi.
    Fijne dag Mamapippa!

  2. DAT ZIJN WAARACHTIG HEEL MOOIE FOTO’S VAN DIE VLINDERS…HEEL SCHOON WEERGEGEVEN..IK WENS JE EEN FIJNE WOENSDAG VERDER.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

  3. Een mooi citaat.
    Niet te veel kijken naar de donkere schaduwen aan je voeten,
    maar naar het licht boven je hoofd.
    Mooie vlinder ook, maar de golvende dakpannen vond ik ook heel geslaagd.
    Groetjes!

  4. Wij hebben onze schaduw nodig want anders zijn we niet kompleet! Ook die mooie vlinder heeft een schaduw. Het helpt niet om ons om te draaien want de schaduw is en blijft bij ons zelfs al zien we die niet.

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

