Teamwork …

Teamwork:
ideale manier om anderen de schuld te geven.

(Arthur Bloch)

Dakpannen

10 gedachten over “Teamwork …

  1. Moet ik onthouden voor de nakende teambuildingdag op het werk 😉
    Hele mooie foto is dit, zo eenvoudig en zo mooi. Maar is dat meestal zo niet in het leven.
    Maak er fijne dag van Mamapippa

  2. ik beloof u dat ik speciaal voor u een hele mooie ga nemen van de koen 😉
    en ik kan het zelf nog altijd niet geloven, ik loop sinds deze nacht ,want ik weet het pas van rond 23h30, rond met een grote smile 🙂 het is echt de eerste keer dat ik zoveel geluk heb

  3. ahhhh, ik geef niemand de schuld mamma,
    maar ik zeg wel:-)
    dat de gemakkelijkste manier om ergens onder uit te komen is je mond houden is:-)
    dat is geen team wordk meer hé.
    da’s gewoon angst / wegduiken voor de waarheid:-)
    xxx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

