Vrijheid …

De vrijheid is een luxe
die niet iedereen zich kan veroorloven.

(Otto Von Bismarck)

Wei 1

Wei 2

Wei 4

14 gedachten over “Vrijheid …

  1. dát is héél erg waar mamma,
    sommige mensen ziten gevangen in een relatie, maar anderen in zichzelf,

    dan liever een paard in de wei 🙂
    en alle vrijheid erbij 🙂
    maak er een zalig weekend van hé,
    en fotografeer ze hé,

  2. Hela als wij dat hier zo zien zijn we van 1 ding zeker. Heb jij genoeg plaats in huis ? Ja ? Ok dan komen wij gewoon bij jou wonen want zo te zien maak jij véél mooiere wandelingen dan ons vrouwtje of hmm kan je gewoon véél knappere foto’s nemen ? 🙂

  3. Heel mooi drieliuk van foto’s. En dat van vrijheid is waar, soms vraag ik me af of wij mensen echt wel vrij zijn. Nu ja, het heel drukke weekend zal er wel voor iets tussen zitten dat ik een beetje pessimistisch klink.
    Geniet van het weekend nog en hopelijk wordt het iets droger.

  4. Vrijheid, dat is voor mij
    Zomaar, een dagje vrij
    Lekker hangen rond ’t huis
    Op ’t oude dorp voel ik me thuis

    Vrijheid, op een terras
    Met oude vrienden en een glas
    Gewoon wat lachen met elkaar
    Dat is wat ik in m’n hart bewaar

    Ik ben gelukkig daar op de dijk
    Ik voel me daar schathemelrijk
    Ver weg van alle schone schijn
    Gewoon omdat ik daar mezelf kan zijn

    Vrijheid, is niet te koop
    En als ik naast m’n schoenen loop
    Dan roept er een in klare taal
    Zeg, doe jij effe normaal

    Ik ben gelukkig daar op de dijk
    Ik voel me daar schathemelrijk
    Ver weg van alle schone schijn
    Gewoon omdat ik daar mezelf kan zijn

    Vrijheid, in overvloed
    Is ’t aller hoogste goed
    Daar waar ik geboren ben
    En waar ik alle mensen ken

    Ik ben gelukkig daar op de dijk
    Ik voel me daar schathemelrijk
    Ver weg van alle schone schijn
    Gewoon omdat ik daar mezelf kan zijn
    © Jan Smit

  5. Freedom, is a very personal statement, your pictures speak a thousand words
    Freedom is a word with so much meaning, for those who have their Freedom taken from them because the judge did not like you or you did not do what he asked you, plead guilty.
    For this the judge took away my best friends freedom 23 years ago and gave him life in prison.
    I love your pictures and the message it gives me, to fight even harder for my friend.
    Thank you

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

