Blos …

De blos is de kleur van de deugd.

(Diogenes Van Sinope)

Rode bessen 1

Rode bessen 2

18 gedachten over “Blos …

  1. Allereerst bedankt voor de knuffels Mamapippa, ik ben goed ziek geweest.
    Intussen al wat beter.
    En ik heb ook al terug wat “blos” op mijn wangen, die waren de laatste dagen helemaal wit 😦
    Maar nu voel ik me toch al wat beter, heb net het hele huis een grondige kuisbeurt gegeven, dus dat wil toch al wat zeggen he 😉
    Fijn weekend Mamapippa!

  2. IDD. EEN MOOI GEZEGDE . EENVOUD IERT DE KUNST HE!!!!
    EEN FIJNE VRIJDAG VERDER EN GENIET VAN HET FOTO’S NEMEN.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

