Gebogen roest …

Vele blogjes worden op zondag ondergedompeld in roest. En hoe meer ik naar die roestfoto’s kijk, hoe mooier ik roest begin te vinden. Dus kan ik niet achterblijven en ben ik op zoek gegaan. Al moet ik zeggen, het is geen gemakkelijke opdracht om een geschikt roestmodel te vinden …

Roestring

18 gedachten over “Gebogen roest …

  1. Hmmm zolang jullie allemaal nu maar niet hopen dat wij elke zondag ook gaan vast roesten hé want dat zijn we écht niet van plan ! Vrouwtje vind dit een héél mooie foto en ze is roest ook leuker gaan vinden sinds de foto’s er zo vaak komen.

  2. tja,
    wie zoekt zal vinden zegt een spreekwoord mamma,
    en een ander zegt dan weer,
    j e vind het niet als je het zoekt,
    wat is waarheid??

    jij hebt het wel gevonden en het ligt er uitgeroest bij zo te zien 🙂

  3. Het is zeker een lastig onderwerp! Voor mij is het makkelijk, want ik blog niet in het weekend, hehe. Dus geen roest speciaal voor mij. 🙂

    Je hebt een mooi voorwerp gevonden.
    Als ik je een tip mag geven? Je fotografeert met een Canon camera en die hebben nogal last ervan om te onderbelichtten. Is op zich iets te zien in deze foto dat de linkerbovenkant zo licht is.
    Vaak is het op te lossen door -1/3 of -2/3 stap onder te belichtten.
    En ehmm nu weet ik niet precies hoe je dat moet doen, want jouw camera ken ik natuurlijk niet. Maar dat staat ongetwijfeld duidelijk in de handleiding. 🙂 Je krijgt dan ook gelijk het effect dat alles een stuk sprankelender lijkt.

  4. Heel moeilijk is het niet te vinden.
    heb even online de handleiding erbij gepakt:
    http://files.canon-europe.com/files/soft31318/manual/CUG_EOS1000D_NL_Flat.pdf
    Op pagina 78 staat hoe je de belichten kunt instellen. 🙂
    Tenminste… Als je de canon 1000d hebt.. Die heb ik in me kop zitten.
    Mocht je een andere hebben, geef even een brul (mail desnoods) dan zoek ik het even voor je op.
    Ohja en mocht je andere dingen willen weten. heb zelf ook een canon spiegelreflex.. Dus kan je vaak wel op weg helpen. Al dan niet met de handleiding erbij.

  5. Ik vond het superinteressant om je Telenet-ervaringen te lezen. Zakkenvullen is tegenwoordig ontzettend populair hé. Wie kun je nu nog vertrouwen? Wij zitten bij Tele2 (nu Base) en daar hebben we ook al een en ander mee meegemaakt. Grijze haren kreeg ik ervan.

  6. Hallo!
    dat roest was me nog niet opgevallen, maar misschien moet ik eindelijk eens meedoen met de trend, morgen is het alvast blauw!
    Ik doe mijn best!
    Ja, die datingsite, geen uitvinding hoor, hij was zo jaloers dat hij dacht dat dat ook een manier was om andere mannen tegen te komen! Gek hé!
    Gelukkig heeft hij zijn fout ingezien en kan ik blijven “kletsen”!
    Liefs,
    Bibi

  7. Zo een zondag dat ik eens in de zetel zou vast roesten zou ik ook wel eens willen, maar dat is ook iets wat ik zo dadelijk ga doen. Maak er nog een gezellige zondagavond van.

  8. ik heb sedert er overal roestfoto’s opduiken ook meer opgelet en overal zie je wel iets dat met roest te maken heeft. Maar het in beeld brengne is niet zo gemakkelijk. Scces

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

