Beide kanten …

De beste manier om te betalen
voor een mooi moment,
is ervan te genieten.
(Richard Bach)

Foto maken 1

Foto maken 2

13 gedachten over “Beide kanten …

  1. Wel, ik wou dat ik zo alles kon betalen. Leren genieten van dingen heb ik geleerd en ik ben daar dikwijls bewust mee bezig. De afgelopen dagen heb ik dan ook genoten van het prachtige weer en van het maken van alweer vele foto’s. Maar oook van andere foto’s te bekijken, zoals deze hier. Mooi effect krijg je met deze twee.

  2. hoe heten de boeken ook alweer over belgie mamma.
    ik ben het vergeten
    van lannoo was er een serie over belgie,
    ik kan ze niet meer vinden?
    zou je mij dat willen vertellen aljeblieft?

    dank je wel

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

