Van groen, over geel, naar rood …

Blad 1

Blad 2

Blad 3

Blad 4

18 gedachten over “Van groen, over geel, naar rood …

  1. Een mooi serietje, waarin je de herfst knap wist te vangen mamapippa!
    Merciekes voor je lieve woorden vol steun ivm met de ouders!
    En maak er een plezierig fotografiedagje van hé!

  2. Ik dacht dat het met makro was, dus dat wil zeggen dat je het prachtig heb gedaan.
    Ja automatis fotografeer ik niet meer, het is nu allemaal manuweel, daarom ga ik naar school. En hoe ik mijn toestel zet toon ik op mijn foto’s. Ja manuweel kunt je nog beter foto’s maken. Maar daarom ga ik jou foto’s niet afbreken, want ze zijn super, maar goede raad leer manuweel fotograferen.Zet je sluitertijd uw iso en diaframa.Je mag mij altijd vragen stellen.
    Groetjes

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

