Streepjescode …

Zebra: paard met streepjescode.
(Mike Barfield)

Zebra 1

Zebra 2

Zebra 3

15 gedachten over “Streepjescode …

  1. Prachtig strepenzebra’s, wat zouden ze scannen moesten ze voorbij een scandecoder lopen in de winkel ;-))

    Raar dat je zolang moet wachten op je toestel, want ik kon mijn meteen in de winkel meenemen. En met bestellingen, daar kunnen ze je potdorrie lang mee aan het lijntje houden. Ik hoop voor jou in dit gev

  2. Wat een strepen zeg, weet je dat ik nog heb zitten zoeken naar een streepjescode extra haha. Maar t’is zo al mooi genoeg. Die zebra van bovenaf is wel bijzonder hé. Mijn vriend wist ook niet dat ze bovenaan zo’n mooie streep hebben. Ik denk dat ze aan het scanapparaat ervoor zorgen dat het systeem eens op tilt slaat. Zo’n mooie codes zijn die niet gewoon.

  3. Biep! daar komt er weer één voorbij de kassa ;o)

    En bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik denk wel dat het toch even slikken word, maar der liggen ook alweer nieuwe plannen op tafel.

    Prettige zondag verder.

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

