Het zou familie zijn …

Chimpansee

Maki's

20 gedachten over “Het zou familie zijn …

  1. Ze zeggen dat het familie is hé..Valt het zo op ?? Hahaha

    Geen goed nieuws van dit front..Voor verdere uitleg verwijs ik U graag naar mijn blog

    Fijne vrijdag

  2. Er zitten duidelijk familietrekken in 😉
    Al moet ik zeggen in je ochtendverhaal hieronder herken ik me veel beter. En die les zou ik ook eindelijk eens moeten leren volgens mijn vrouw. Helaas ben ik een man van het moment zelve en ben ik een zeer slechte planner. Zulke toestanden van haast en omlegging en hoge bloeddruk met het bijhorend gevloek en ‘gelammenteer’ zou menig van deze apen hier een vreemd gezicht doen trekken. 🙂
    Je hebt dat ook weer heel mooi in beeld gezet Mamapippa.

  3. T’ZIJN WEL LEUKE FOTO’S HOOR…EN FAMILIE!!!!! EEN MENS STAMT TOCH AF VAN ENE AAP…MAAR JAMMER GENOEG DE ENE MEER DAN DE ANDERE. IK WENS JULLIE EEN FIJNE VRIJDAG VERDER.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

