Geduld …

Naar het schijnt is geduld een schone deugd, bij mij ontbreekt die deugd een beetje. Gisteren kreeg ik bericht van de fotograaf dat ze nog geen zicht hadden op wanneer mijn nieuw fototoestel binnen zou komen. ’t Was te denken, ik moet dus wachten, kan er iemand mij vertellen hoe je geduld kweekt in één-twee-drie …

8 gedachten over “Geduld …

  1. 🙂
    ik ga daar zelf nogal onder gebukt, mamma dat ik het niet heb en dingen op die manier forceer, maar ehhhh
    probeer maar gewoon te wachten en met deze foto’s te maken ze zijn toch erg mooi om te zien:-)

    maak er een fijne avond van hé,

  2. Hey lieve Mamapippa.
    Staar je niet al te blind op mijn dagmenu’s hoor, want ik zou écht niet durven van mijn weekendmenu’s te presenteren 🙂
    Ik probeer in de week gezond te eten en te sporten, maar in het weekend eet ik frietjes, chipjes, …
    Misschien dat het bij jou ook zo lukt om in de week goed op te letten en jezelf in het weekend al eens wat te gunnen?
    Of traagjes beginnen met vb al s’middags puntjes te tellen?
    Niet opgeven hoor, je bent het grote voorbeeld!

  3. k denk dat je dat niet kan kweken, daar moet je mee geboren zijn vrees ik

    je kan alleen maar denken, de dagen en weken vliegen voorbij dus dat fototoestel zal er ook wel vlug zijn

    bij je zwangerschap had je ook geen geduld hé, was minipippa niet iets te vroeg geboren? 😉

  4. Heeft je andere t begeven dan? Anders doe je toch gewoon verder zoals je bezig was, dan duurt t wachten niet zo lang.
    Geduld kweek je wel met ouder worden, das mijn mening.
    De meeste dingen heb je toch niet in de hand en er zit dan niks anders op dan afwachten …

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

