Horst collage …

Een collage heeft zo zijn voordeel, ik moet niet al te veel kiezen. Lekker gemakkelijk om de rest van de Horst fotootjes neer te zetten …

Collage Horst

14 gedachten over “Horst collage …

  1. 🙂 jouw fotokes maken dat kasteel alleen nog maar mooier. Wat gaat dat geven met je nieuwe fototoestel !!! hihi
    Mag ik vragen welk je nu gebruikt?

    Lieve groetjes

  2. Hallo Mammapippa, het Kasteel van horst is een plek waar ik ooit eens in ve vooravond foto’s ben gaan maken, al redelijk donker was het. Het resultaat was bijzonder slecht en ik mag het totaal mislukt noemen. Dus, daar ga ik nog eens gauw naartoe… want als ik jouw foto’s en collage bekijk! Dat is om duimen en vingers af te likken.
    Met de 1000D zal je zeker zoet zijn, ik ben er nu zo een 3 maanden mee aan het werk en elke dag leer ik bij. De capaciteit van het toestel is vrij groot. Persoonlijk ken ik twee professionele fotografen (waaronder Madelien Waegemans) en beide hebben en werken met Canon. Dus je keuze is zeker niet slecht. Veel plezier alvast en hopelijk moet je niet te lang wachten. ;–)

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

