Update fototoestel …

Ik ben vandaag richting fotograaf gereden. Als ik iets in mijn hoofd heb, heb ik het … (ge weet wel).

Mijn voorkeur ging naar het merk Canon, dus dat maakte de keuze al gemakkelijker. Aangezien ik niet van plan was er overdreven veel geld tegenaan te smijten, heb ik me niet laten verleiden tot de aankoop van een model dat in de promofolder stond. Het had trouwens niet veel meer in petto dat hetgeen ik in gedachten had, maar was wel duurder. Ik was voorbereid door op internet al wat rond te snuffelen. En zelfs de dame van de winkel gaf me gelijk over mijn keuze. Ik was al blij, want voor ’t zelfde zou ze haar verkoopspraatjes bovengehaald hebben om me toch nog van gedacht doen te veranderen. Maar ik moet zeggen, het is niet de eerste keer dat ik in die winkel kom, en ze hebben me daar nog nooit in ’t zak gezet …

Mijn keuze is gevallen op de Canon eos 1000D. Voorlopig enkel het basispakket, de toeters en bellen volgen (waarschijnlijk) later nog wel. Spijtig genoeg was hij niet in voorraad, ik zal dus nog wat moeten wachten vooraleer ik kan beginnen te experimenteren met mijn nieuw speeltje …

7 gedachten over “Update fototoestel …

  1. veel succes met je nieuwe toestel
    dit wordt vast en zeker genieten
    ik zelf begin een fotocursus vandaar dat ik met mijn blogje stop
    zal een beetje te veel werk hebben dus
    kom ik hier even “afscheid” nemen omdat ik een tijdelijk blogstop hou!

    liefs

  2. Zo dat heb je snel geregeld zeg! Wow!!!
    Ik denk dat er best snel van alles bij gaat komen, hihi…
    Ik heb zelf ook spiegel, maar vind mijn mini toch handiger, daar doe ik tegenwoordig bijna alles mee.

  3. Proficiat met de aankoop pippa. Laat maar gauw eens iets van je nieuwe kunstwerkjes zien he!!!!Ze beloven een mooie warme week en dus kan je op pad gaan in de natuur om foto’s te maken…Wel te rusten en een goeie nacht.

    Lieve grtjs; van anny

  4. Laat eens weten of het een goed is. Want ik wil ook een nieuw
    en mijn voorkeur ging ook naar deze Canon.
    Maar ik moet nog even wachten eerst nog wat sparen 😉

    Groetjes

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

