Vijanden …

Kies zorgvuldig je vrienden.
Je vijanden zullen jou wel kiezen.

(Yasser Arafat)

Gevecht

Toen we bij de toren Ter Heiden stonden, zagen we dit hoopje pluimen liggen. Ik vermoed dat het er zeer agressief aan toe gegaan is …

20 gedachten over “Vijanden …

  1. Je hebt weer een goed citaat gepost 🙂
    Het klopt nl. helemaal… !
    En wat de foto betreft, is dat nu eenmaal de natuur zeker?
    Wat ik ook wel erg vindt (maar dan niet tot de natuur behoort), zijn de vele dode dieren langs de weg 😦
    Hopelijk kom ik het nooit tegen dat ik een dier omverrijd, ik zou een enorme schrik/schuldgevoel oplopen…
    Groetjes!

  2. JAJA…DAT IS DE NATUUR ZEGGEN WE ALLEN, MAAR IK ZOU HET TOCH NIE GRAAG VOOR M’N OGEN ZIEN GEBEUREN HOOR….EEN FIJNE DONDERDAG WENS IK JULLIE MET OF ZONDER REGEN.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

  3. ja, de Yasser heeft het goed gezegd
    eerst zeker zijn van de vriendschap vooraleer je je diepe binnenste toevertrouwd
    want als het de vijand wordt krijg je alles met venijn terug voor je voeten geworpen

    wat betreft de foto, het heeft er gestoven, maar geen slachtoffers te zien?
    msschien hebben ze het bijgelegd 🙂

  4. Da’s inderdaad mooi gezegd en er zit wel waarheid in.

    Ik vond je reactie op mijn vakantiesouvenir, grandioos. Die kangoeroebal zul je nooit vergeten, dat kan gewoonweg niet 🙂

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

