In de wind …

Wie heeft ooit de wind gezien ?
Noch ik, noch jij …
Maar als de planten hun hoofden buigen,
dan komt hij voorbij.

(Christina Rossetti)

Aar

Voor wie een mooie wandeling zoekt, kan ik ‘Het Vinne’ echt wel aanraden. Vooral de stukken die langs en over het water lopen, zijn prachtig. We hebben de hele toer van het meer gedaan, en we kwamen voorbij sprookjesachtige stukken natuur …

Vinne 1

Vinne 2

Toen de wandeling er bijna opzat, zette Mini zich even neer op zo’n houten wandelpad. En ook zij genoot met volle teugen …

Zitten

11 gedachten over “In de wind …

  1. Hey mamapippa,
    Ik wil je alvast heel veel succes wensen met je nieuwe start vandaag !!
    Bij mij is het afgelopen weekend ook wéér misgelopen (2 x op vriendenbezoek geweest). Ik heb mij gisteren nog maar eens herpakt.
    Zullen we er samen terug voor gaan !!
    We know we can do it !
    Groetjes,

  2. prachtige natuur mamma en een héél mooi gezegde,
    ja wie weet wanneer hij komt en gaat ..
    eigenlijk niemand zelfs de weerman niet hé,
    ik ben blij dat jullie daar zo genoten hebben,

    ik wil er van de winter ook nog eens heem

  3. inderdaad, het is er prachtig. We merken dat we er hier meer en meer weer naartoe trekken. Rust en mooie landschappen. Het is ook een plek die je elk seizoen kan bekoren, want om de zoveel weken ziet het er heel anders uit. Prachtige foto’s en nu ben ik er als de wind vandoor 😉

  4. daar zou ik toch ook eens moeten geraken
    wat ziet het er prachtig uit
    gelukkig kunnen we hier al genieten van al dat moois

    de wind zien we niet echt maar voelen die op onze huid blazen

    minipippa zit vandaag ergens anders hé 🙂

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

