Ukkepuk …

Er is nieuw leven op de wereld …

Geboortegedichtje

Mijn vriendin is vorige maandag bevallen van een pracht van een zoontje. Hij was zo nieuwsgierig naar het leven buiten de moederschoot, daarom besloot hij om wat vroeger dan voorzien zijn intrede te maken. Maar alles gaat goed, zowel met hemzelf als met de trotse mama …

Naam en de rest

Omdat ik niet echt een ziekenhuisbezoekster ben, had ik al afgesproken dat ik op kraambezoek zou komen, als ze thuis waren. Maar vandaag kregen de babykriebels de overhand op mijn kliniekangst, en zijn we de kleine schat gaan bewonderen …

Robbe

Mijn moederhartje is weer week, na het zien van zo’n klein wondertje. Het blijft me steeds verbazen, hoe zo’n ukkepukje maanden lang groeit in de buik, en dan plots als een echt minimensje ter wereld komt. En natuurlijk had hij tijdens zijn luxe verblijf in de moederbuik suikerboontjes besteld …

Suikerbonen

In het ziekenhuis proberen ze ook al van in het begin de pasgeboren baby’tjes in een bepaalde richting te sturen …

Slabbetje

Mini, Papapippa en ik wensen de trotse ouders, de grote broer en de kleine spruit nog een schitterend leven toe !

Mama, papa en Robbe

13 gedachten over “Ukkepuk …

  1. Hey Peggy & Frank & Robbe

    Proficiat met de geboorte van jullie zoontje , ik hoorde dit prachtige nieuws van de andere colléga’s terwijl ik hier in Griekeland zit .Ik was enorm verast en blij voor jullie kaartje volgt nog .En idd een hele mooie tekst .
    Groetjes Katrien Maes xxx

  2. Allereerst een hele dikke proficiat voor de trotse ouders..Het is een wolk van een baby..Ja, het blijft steeds een beetje een wonder hé…

    Fijne vrijdag

  3. WAT EEN SNOEZIG LIEF BABYKE, ZIE HET DAAR NE KEER LIGGEN IN DE ARMEN VAN Z’N MAMA EN DAT DE PAPA FIER IS ZIE JE ZO HE!!!! JE JE BENT DAAR DIRECT VAN WEG HE VAN ZO’N SCHATJES!!! EEN DIKKE PROFICIAT AAN DE OUDERS EN VOOR JOU OOK OMDAT JE DE ZIEKENHUIS ANGST HEBT OVERWONNEN. NOG EEN FIJNE ZATERDAG

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

