Ik heb een kater …

Je kan niet naar een slapende kat kijken
en gespannen blijven.

(Jane Pauley)

Floris

Is hij niet schattig, vooral als hij slaapt. Onze kater Floris, hij wordt bijna 16 jaar. Hij is een rasechte binnenkat, omdat we aan een drukke straat wonen.

Ik weet dat sommigen onder jullie het misschien zielig gaan vinden dat hij nooit naar buiten mag, maar hij wordt er absoluut niet ongelukkiger door. Liever een gelukkig levende katteschat die binnen moet blijven, dan een zielig dode plattekat op de rijbaan …

12 gedachten over “Ik heb een kater …

  1. je hebt absoluut gelijk, jij weet wat jouw kat gelukkig maakt mamma,

    mijn kat rufus zit binnen een stroomdraadje om dat ik niet wil dat ze hem doodrijden,
    hij heeft niet zo’n groot erf, maar hij is wel gelukkig,

    en ik met hem, en wat een ontspannen koppie heeft het dier hier hé,

  2. Jaja wat een prachtige kat 😉
    Wij hebben hier ook zo’n kat, net als de jouwe, hetzij met iets meer wit 🙂
    Ik geloof dat hij dit jaar 3 jaar geworden is, en wij houden hem ook bewust binnen, ik wil ook geen platgereden kat 😦 !
    Hij ziet er inderdaad gelukkig uit trouwens !

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

