Als ze lacht …

Al is m’n wereld nog zo grauw,
ik vind altijd mijn troost bij jou.
De hardste waarheid wordt verzacht,
als jij maar naar me lacht …

(uit Als jij maar naar me lacht van Marco Borsato)

Ik smelt niet alleen weg van de warmte, veel vaker wordt mijn hart verwarmd door de lach van dochterlief …

Minipippa

16 gedachten over “Als ze lacht …

  1. En dat verwondert mij helemaal niet, Mamapippa. Wat een mooie lach! (van een mooi kind… het jouwe! 🙂

    Voor vandaag wens ik jou, dochterlief & de papa een koel vertoefplekje, want het gaat terug zwoel weer zijn!

    Groetjes

    Rudi

  2. GOEIE AVOND, T’IS BIJNA MIDDERNACHT EN IK BEN NOG EVEN TOT BIJ JOU GEKOMEN….WAT EEN LIEVE MEID IS DAT….ZE ZIET ER ECHT SCHATTIG UIT, ZO ‘N SCHONE GLIMLACH…..JE MAG FIER ZIJN OP JE DOCHTER…..EEN WEL TE RUSTEN ALLEMAAL.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

