Smelten …

Ik ben iemand die het zeer snel te warm heeft. Je kan je inbeelden hoe ik dezer dagen loop te puffen, met temperaturen die boven de 30°C uitsteken.

Mijn ideale zomer zou er eentje zijn met alle dagen een kleine 25°C, met af en toe een zeer zacht briesje. ’s Nachts mag het dan voor mij wat regenen, zodat de natuur er ook wat aan heeft. Maar we hebben het niet te kiezen, we moeten ons tevreden stellen met wat ze voor ons in petto hebben.

Dus geen gezeur over de warmte. Gewoon er het beste proberen uit te halen. Probeersels met het fototoestel bijvoorbeeld. Spelen met zon en schaduw …

Zon

Schaduwblad

8 gedachten over “Smelten …

  1. ja,nu is het puffen en zweten hé,we moeten het weer pakken gelijk het komt.we hebben toch nog niet zo’n slechte zomer had.dit jaar,benieuwd Wat er ons nog te wachten staat liefs dolfijntje

  2. je probeersels zijn prachtig mamma,

    jammer dat je zo’n last van de warmte hebt,
    ik kan er erg goed tegen en geniet er enorm van

    het kan mij niet warm genoeg zijn.

    * koelte in logje blaas*

  3. ACH PIPAKE, HET IS HIER OOK ZO..IK KAN GEEN GROTE HITTE VERDRAGEN , VOORAL MET DIENE (astma).IK PROBEER ZOVEEL MOGELIJK GEEN TE ZWARE LAST TE DOEN,EN BLIJF BINNEN…DE MOLEN DRAAIT EN HET MAAKT ER FRIS BINNEN……MOOIE FOTO’S,VOORAL DEZE MET DE ZON.NOG EEN FIJNE WOENSDAG VERDER.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

  4. Je bent niet de enige hoor.. Maar vandaag was het goed toeven, want hier waaide het in elk geval! Ik vond het heerlijk.
    Heb zelfs wat dingen in de tuin gedaan, haha.
    Jij ook de dag wel overleefd?

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

