Update lek …

Even een update van het berichtje hieronder:
Mijn ventje heeft ondertussen de juiste krik op de kop getikt, het reservewiel gestoken en is met mijn autootje naar de bandencentrale gereden. Daar hebben ze alle wieltjes eens onder de loep genomen, en zoals verwacht (want dat er iets scheelde had ik al langer gemerkt) moesten alle vier de banden worden vervangen. Blijkbaar waren ze ‘verduurd en versleten’ door jarenlang in weer en wind te staan. Mijn tuutje heeft nu vier spiksplinternieuwe voetjes, ons budget heeft nu een gaatje. Binnenkort nog even een onderhoud laten doen, want de autocontrole staat ook alweer voor de deur te trappelen …

5 gedachten over “Update lek …

  1. Das pech inderdaad, maar als ik je bandje (de platte) bekijk verbaast het me dat die versleten is, want je profiel ziet er nog goed uit. Nu ja, beter voorkomen als genezen. Ik zou ook twee nieuw banden mmoeten zetten op mijn wagen, nu je me er aan herinnert. Zal voor na de vakantie zijn, want overmorgen vertrekken we. De controle, daarvoor staat mijn andere wagen net in de garage. Zo blijven we bezig 😉 met vooral geld uitgeven 😦

  2. tja… zo gaat dat, maar een onveilige auto rijden is nóg veel gevaarlijke ren kan nog duurder uitomen hé,

    wat heb je wel een mooie nieuwe look op je weblog mamma.

    lekker licht daar hou ik van,

    slaap lekker
    xxx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

