Einde in zicht …

Eind juni, het was een schitterend vooruitzicht, er lagen (bijna) 5 lange weken van zalig niksdoen voor me uit. Wat leek op een oneindig durende periode, is indertussen bijna voorbij. Maandagmorgen gaat die verdomde wekker weer aflopen, gedaan met het verlof.
Maar eerlijkheidshalve moet ik er ook nog wel aan toevoegen, dat ik de ganse maand augustus enkel moet werken op maandag en vrijdag, wat toch nog een klein beetje een vrijer gevoel geeft. Ook al omdat dochterlief ook nog niet naar school moet. Laat ons dus hopen dat augustus nog mooi weer in petto heeft, en dat we nog even dat vakantiegevoel kunnen behouden …

11 gedachten over “Einde in zicht …

  1. Volgende week moetik nog een vijftal dagen werken en dan rest mij ook een zee van vrijheid, vakantie genoemd. En geloof me, ik kijk er enorm naar uit. Maak er een fijn weekend van.

  2. maar zeker mamma het gaat een heel mooie maand nog worden speciaal voor jou en je dochter,
    en reken maar dat geniet bij jullie op nummero uno staat…
    en ik geniet daar dan weer van als ik de foto’s zie hé:-)

    maak er een fijn weekend van hé,

  3. Ik hoop met jou dat augustus een heel mooie maand zal worden. Ik bestel alvast een stralende zon op 21 augustus (duim je voor me dat het lukt?!) 🙂

    Bytheway : je foto’s…dat is echt genieten!! Bravo!

  4. Vanaf dinsdag wordt het echt zomer, dat beloven ze toch.
    En dan ben jij weer in vakantie. Dat vakantiegevoel doortrekken zal geen probleem zijn. Dus geniet van met volle teugen.

  5. dat moet zalig zijn als je alleen maar op maandag en vrijdag moet werken. ik ben aan het aftellen nog 3 weken werken en dan heb ik eindelijk 2 weken verlof.
    groetjes

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

