Geeuw …

Een foto maken van een kat is absoluut geen moeilijke opdracht. Meestal liggen ze het grootste deel van de dag ergens te luieren (toch die van ons), en kan je er de meest snoezeligste kanten van trekken.
Een foto van een geeuwende kat maken, da’s een ander paar mouwen. Al maanden ben ik op jacht achter zulke foto, steeds kreeg ik als resultaat een wazig beeld, omdat mijn fototoestelletje niet op tijd kon scherpstellen.
Enkele avonden geleden nam dochterlief het toestelletje vast, plofte zich neer bij onze kattin Pippa, en na enkele ogenblikken had ze de foto, waarmee ik al heel de tijd zat te knoeien.

Dus, alle eer gaat naar Minipippa. ’t Is niet eerlijk …

Geeuw

11 gedachten over “Geeuw …

  1. Daar moet je wel erg veel geduld voor gehad hebben hé..Steeds met het toestel in de aanslag,hahaha..
    Onze kat slaapt 22 uur per dag…Net als alle andere zeker ?

    Prachtige foto !!!!!!!!!!!

    Fijne dinsdag

  2. Echt prachtige foto die dochterlief heeft genomen.
    Ik vermoed niet dat mama het beter zou gedaan hebben 🙂
    Hopelijk gaat het met de schildklier al wat beter.
    Het is een piepklein kliertje maar als ze wat ontregeld zijn, heeft het direct gevolgen he.

  3. mooie foto, het is soms inderdaad moeilijk om een foto te nemen van een kat of hond,
    mijn hond kan al heel lang in een positie liggen maar van het moment dat ik mijn fototoestel vast heb is het gendaan
    groetjes

  4. TJA DIE POEZEN KUNNEN NOGAL GEEUWEN HE!!!!MAAR ZOALS DIE VAN JULLIE GEEUWT…ZOU DE MIJNE HAAR KOPPEKE ERIN KUNNEN(hihihià).MAAR HEEL MOOI GEFOTOGRAFEERD.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

